128 keer bekeken

Vreemd

• maandag 17 oktober 2022 @ 18:34
    reactie op (#6) Calamandja

Hoi Calamandja, welkom op de club, ik ben blij je als lid te hebben, je bent immers ook een clupper in hart en nieren  Bedankt ook voor de tip van de documentaire, die ga ik zeker eens bekijken. Ik heb dit jaar op een van de Duitse zenders ook een docu over de Stones gezien.

Ik snap ook wat je bedoelt met You Can't Always Get What You Want, dat koor geeft het werk echt een extra dimensie. Het is ook een van de langere nummers uit de periode jaren 60-70. Maar er zijn zoveel mooie hits, ik laat ze hier allemaal een keer de revue passeren.

Nogmaals dank voor je lidmaatschap en je compliment, dat is toch echt een steuntje in de rug in een tijd dat Clubs helaas niet meer zoveel bekijks trekt als weleer.

• maandag 17 oktober 2022 @ 15:38
    reactie op (#1) Thuru

Wel, dan is er nu eentje bij.

Toffe en interessante club met mooie lay-out. Heb al veel bijgeleerd. Proficiat. Blijven door doen, ongeacht ledenaantallen dat is de echte clubs-spirit.

onlangs was er een interessante serie over de Stones op canvas: My life as a rolling stone: https://communicatie.canvas.be/my-life-as-a-rolling-stone. Hier te bekijken, maar misschien kan het niet in Nederland: https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/my-life-as-a-rolling-stone/1/my-life-as-a-rolling-stone-s1a1/

Het nummer waarbij ik nog steeds rillingen bij krijg en tevens mijn eerste single van de Stones was You can't always get what you want. Vanaf het begin, met het koor, komen mijn haren recht te staan.

• woensdag 21 september 2022 @ 23:45
    reactie op (#4) Serpentor

Ja, dat weer wel en ook omdat ik sommige clubs wil blijven ondersteunen

• woensdag 21 september 2022 @ 12:49
    reactie op (#3) Thuru

Ik zeg altijd maar zo: voor een mooie of interessante club is altijd plaats in mijn lijst 

• woensdag 21 september 2022 @ 11:19
    reactie op (#2) Serpentor

Zelf ben ik lid van meer dan 50 clubs, een aantal compleet inactief, ook dus niet lezen

wel heb ik pasgeleden 10 clubs ofzo afgemeld waar ik echt helemaal niets mee doe en ook geen binding mee heb inclusief bijvoorbeeld jouw Roosendaal club

wil eigenlijk terug naar ongeveer 30 ofzo inclusief dat ik 2 bestaande eigen clubs weghaal, maar goed, moeilijk moeilijk. Wil ook een paar clubs blijven ondersteunen zeg maar

edit: zit zelfs boven de 80 clubs waar ik lid van ben, zelfs misschien tegen de 100

Gewijzigd op 2022-09-21 11:29:46
  • woensdag 21 september 2022 @ 09:34
    reactie op (#1) Thuru

Is symptomatisch voor het hele Clubs, ik reken er al niet meer op. Dit is ook de laatste keer geweest dat ik een club een week in de spotlight zet, want het is toch weer 25 euro en er komt geen kip op af  smiley

• woensdag 21 september 2022 @ 02:15

vreemd dat deze mooie club nog maar 2 leden heeft

dat verdient er zeker meer